Home / Covid maatregelen

Extra maatregelen

De gezondheid en veiligheid van onze gasten en collega’s gaat boven alles. Nú en altijd. Daarom ontvangen we gasten op gepaste wijze en conform alle regelgeving vanuit de overheid en het RIVM. Om de veiligheid in ons hotel te kunnen garanderen, hebben we daarom ook een aantal “huisregels” opgesteld. Zo weet u zeker dat u bij ons hotel met een gerust hart kunt verblijven én vooral: kunt genieten.

  • 1. 1,5 meter afstand
    Houd áltijd en overal 1,5 meter afstand, van andere gasten en van onze collega's.
  • 2. Thuisblijven bij klachten
    Bent u verkouden of heeft u andere griepklachten? Blijf dan thuis. Als bij ons het vermoeden bestaat dat u ziekteverschijnselen vertoont, kan het zo zijn dat we moeten besluiten u niet toe te laten.
  • 3. Volg alle aanwijzingen op
    Volg altijd de aanwijzingen van onze collega's op. Zo kunnen we voor iedereen een veilige omgeving garanderen.
  • 4. Desinfecteren
    Bij de ingang van het hotel is een desinfectiepunt aanwezig. Desinfecteer zodra u binnen bent uw handen. Alle ruimtes worden daarnaast voortdurend gereinigd.
  • 5. Ons lobbybeleid
    We willen u vragen om de lobby alleen te betreden voor check-in, check-out en eventuele vragen. Ook dan geldt: houd altijd 1,5 meter afstand. Tevens heeft u de mogelijkheid vanaf de kamer contact op te nemen met de receptie. Bel dan nummer 9 op de telefoon in uw kamer. Onze collega's helpen graag!
  • 6. Voorkom samenscholing
    Naast het bewaren van 1,5 meter afstand vragen we u om samenscholing, zoals aangegeven door het RIVM, te voorkomen.
  • 7. Blijf fit en pak de trap
    Neem wanneer mogelijk altijd de trap in plaats van de lift.
  • 8. Ontbijten
    In ons hotel bieden we u tijdens deze periode wel een ontbijtbuffet maar vragen u de aanwijzingen van onze medewerkers strikt op te volgen. Het kan zijn dat we in geval van drukte met tijd sessies gaan werken.
  • 9. Dineren
    Als gast heeft u de mogelijkheid om bij ons te dineren, wij vragen u bij het betreden van ons restaurant ook hier de aanwijzingen van onze medewerkers te volgen. Onze medewerkers zullen u een tafel toewijzen bij binnenkomst in het restaurant.
  • 10. Betalen
    Bij voorkeur met pin of creditcard betalen (waar mogelijk contactloos). 
  • 11. Kamer schoonmaak
    Onze medewerkers zullen dagelijks uw kamer schoonmaken tijdens uw verblijf. Wij verzoeken u vriendelijk wanneer ze langskomen de kamer te verlaten zodat zij hun werk kunnen doen.

 

Iedere dag nemen we alle voorzorgsmaatregelen om u een volledig veilig, onbezorgd en plezierig verblijf te bezorgen. Heeft u vragen omtrent een (toekomstige) reservering? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via + 31 (0) 50 409 12 61 of per mail via info@brinkhotel.nl. Onze collega’s staan 24/7 klaar om uw vragen te beantwoorden! Voor actuele informatie over het coronavirus in Nederland verwijzen we u graag door naar de website van RIVM.